Wednesday, October 13, 2010

你和我是多么的幸运。。。

TODAY, DR KEVIN AND LEE YEN TOOK ME PAY A VISIT TO AN ORPHANAGE HOME RUN BY AN INDIAN PASTOR...BEFORE I GO, I TOLD MYSELF TO HAVE A READY HEART TO SEE WHAT I WILL SEE LATER....THE MOMENT I STEPPED MY FEET IN TO THE HOME...MY HEART BEATS VERY VERY FAST...THE HEART OF COMPASSION IS BEATING....WE WERE GREET BY AN INDIAN KIDS....AND I SMILE AT HIM.....LATER ON WE WALKED INTO THE PASTOR'S OFFICE...WE TALKED AND I KNEW THAT THEY SEPARATED THE BOYS AND THE GIRLS AND AROUND 50 KIDS THEY ARE TAKING CARE OF AND THEY ARE IN A POOR FINANCIAL SITUATION......


THIS IS THE MAIN GATE....AND THE MAN WITH THE SHIRT TUCK IN ARE THE PASTOR...PRAISE THE LORD...GIVING HIM A HEART COMPASSION FOR ALL THIS KIDS...


这是他们睡的地方,还算不错他们有一个住所。。。。






THIS KIDS REALLY SO 可怜, HE IS A SPECIAL KIDS AND HE DOESN'T LOOK
NORMAL....
sleeping area。。。。。ZZZZZZZ

















THIS A FEW KIDS....SOME OF THEM ARE NOT A NORMAL KIDS.....THEY ARE JUST A PRIMARY STUDENT......




THIS IS THE HOME FOR THE GIRLS....PASTOR'S WIFE IN CHARGE HERE...AND IT LOCATED NEARBY ONLY......


THIS IS DANIEL....A LITTLE BOY.....HE
LOVES TO SHARE...AND HE SMILE A LOT...
HE IS SO INNOCENT...














THE MOMENT WE CAME IN, AND THE KIDS JUST LOOKED AT US.....AND I JUST SAID HELLO TO THEM...


THIS FEW KIDS ARE BROTHER AND SISTERS......I NEVER NEVER EXPECT THEY HAVE SUCH A FAMILY BACKGROUND....THIS IS WHAT ARNOLD TOLD ME...他们是姐弟,同一个妈妈,不过全部都不同爸爸。。。那一刻我就问他为什么。。他就说''他们的妈妈是有精神病,她每一次被人强奸,然后就怀孕。。。那时候我就看他们的脸。。他们真的都张得不一样。。。不过那三个女生都很漂亮,有很漂亮的眼睛,很长的眼睫毛。。他们是多么的无辜。。。他们差不多六,五,四,和两岁。。。他们的名字是GRACE,RUTH,ESTHER AND DANIEL.....那个四岁的前两个月不能走路,因为营养不良。。。他们也是刚被带来这不就。。。现在她能走了。。。

为什么这个世界有这么不负责任的父母呢?孩子是无辜的。。。虽然我的妈妈也离开我们的家,不过我们还有一个很爱我们的爸爸,我也不怪我的妈妈,我知道我的父母会分开有他们的原因,我真的比他们幸运很多很多很多。。。他们需要的是爱。。。我抱着什么样的心情面对我的每一天?我有感恩吗?我有时候还会COMPLAIN这个不好吃那个不好用。。。我到底怎么啦?那么不知足。。。想到他们眼泪就自然的留下。。。你要好好的爱他们。。。为什么我拥有的是那么多?我有的真的太多了。。希望神赐我一刻怜悯的心。。然我能赐福人群。。赐我仁爱,然我好好爱那些软弱的。。赐我刚强壮但的心。。不怕困苦。。。

No comments:

Post a Comment